در صورت پیوستن علی قلی‌زاده به پرسپولیس و با توجه به راه‌اندازی تیم زنان این باشگاه، بعید نیست یاسمن فرمانی هم سرخپوش شود.

قلی زاده

در روزهای اخیر شایعات متعددی در خصوص احتمال پرسپولیسی شدن علی قلی‌زاده به گوش رسیده و او در دو بازی اخیرش هم عملکرد درخشانی داشته تا حضورش در ایران سخت‌تر از قبل شود. قلی‌زاده که ساعاتی پیش بعد از حضور چند دقیقه‌ای در زمین موفق شد برای تیمش گلزنی کند؛ به رسم عادت همیشگی این گل را به همسرش یاسمن فرمانی تقدیم کرد.

اما جالب است بدانید که همسر علی‌قلی‌زاده، ملی‌پوش سابق تیم ملی فوتبال زنان و بازیکن محبوب سرمربی اسبق تیم ملی یعنی مریم ایراندوست است. فرمانی و قلی‌زاده که سال‌ها پیش در ایفمارک با یکدیگر آشنا شدند؛ بعد از ازدواج هر دو به بلژیک رفته و لباس شارلوآ را به تن کردند. البته در یک سال گذشته یاسمن فرمانی به دلیل تولد فرزندش امکان حضور در میادین را نداشت اما به نظر می‌رسد او هم حالا شرایط حضور دوباره در زمین مسابقه را دارد و در صورت پیوستن علی قلی‌زاده به پرسپولیس و با توجه به راه‌اندازی تیم زنان این باشگاه، بعید نیست یاسمن فرمانی هم سرخپوش شود و دوباره با همسرش در یک باشگاه توپ بزند.

پیش از این الهام فرهمند و حسین پاپی زوج فوتبالی ایران بودند که هر دو برای باشگاه سپاهان به میدان می‌رفتند و همچنین سپیده نزهتی و هادی تامینی دومین زوج فوتبالی بودند که برای ملوان بازی می‌کردند؛ حالا علی‌ قلی‌زاده و یاسمن فرمانی می‌توانند سومین زوج فوتبالی ایران در یک باشگاه باشند.

کد خبر 876895

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha